Trženje turističnih doživetij
Največje priložnosti v turizmu niso več v turistični infrastrukturi, temveč v dodatni ponudbi – doživetjih. Doživetja so ključ do uspeha v sodobni turistični ponudbi. Nosijo tisoč in eno zgodbo. Vse kar šteje so inovativnost, osebna obravnava, duhovito trženje, najbolj pa razmerje med ceno in ponudbo (best value for the best money). Kako boste uspeli doživetje pričarati se odraža tudi v oceni, ki vam jo bo gost na koncu dodelil. Morda se bo ravno zaradi tega ponovno vrnil k vam.
Delali bomo praktično
Dogodek Srečanje sobodajalcev je izobraževalnega namena. Skozi praktične poglede bomo predstavili specifike novih prodajnih poti, ki jih narekujejo tuji trendi in večji spletni rezervacijski portali. Pokazali bomo konkretne korake, kako pridobiti gosta skozi boljšo predstavitev na spletnem rezervacijskem portalu AirBNB in Booking.com, kako na inovativen način popestriti svoje storitve in kako nagovoriti gosta, da se ponovno vrne.
Zakaj se ga udeležiti?
Združujemo sobodajalce, stroko, tehnologijo in dobre prakse! Prav vse je pomembno: od prijaznosti gostitelja, urejenosti sobe, kulinarike, dogodkov, infrastrukture in tudi do internetne povezave. Zato smo k sodelovanju povabili turistično stroko. Avstrija je država, za katero se vsi sprašujemo, kako jim je uspelo. Uspelo jim je, ker so se povezali in ker sodelujejo. Dogodek je prvi korak na tej poti, zato ste vabljeni, da se nam pridružite.
Oddajate apartmaje, sobe ali stanovanje?
Izobraževalno-povezovalni dogodek Srečanje sobodajalcev je namenjen vsem sedanjim in potencialnim oddajalcem turističnih kapacitet (sobodajalcem, turističnim kmetijam, hostlom…)
PROGRAM
15.00 – 15.20 | Pričnimo podajati doživetje (ne nastanitve). Priključimo se zgodbi slovenskega turizma za sobodajalce.
Visit Ljubljana na bo predstavil strategijo razvoja turizma v Ljubljani. Kaj v praksi pomeni “butični turizem”? |
15.20 – 16.00 | Airbnb in Booking.com – priložnost za sobodajalce
Kako do boljše predstavitve na spletnih rezervacijskih portalih? Kaj je Airbnb in zakaj biti tu prisoten? Kako objaviti oglas, ki prodaja na Airbnb? (postopki od registracije do prve namestitve) |
16.00 – 16.20 | Slika pove več kot 1000 besed
Kako izdelati prave fotografije sob, apartmajev…? |
16.20 – 16.40 | Kulinarika za sobodajalce
Triki, s katerimi lahko očarate goste. |
16.40 – 16.55 | Kje se urijo bodoči gostinjci in hotelirji?
Vodeni ogled po šoli |
16.55 – 17.15 | Kaj mora vsebovati optimalna spletna stran za sobodajalce, ter kako jo enostavno izdelati?Spletna stran, ki prodaja.
Spletna stran je prvi stik z gostom in in pogosto jo enačijo s ponudbo apartmaja ali sobe. Marsikdo si misli: “Če je spletna stran urejena in koristna, je zagotovo takšna tudi celotna ponudba”. Velja tudi obratno. Zato je spletna stran pomembna. Intervju s Kozamernik Tomažem, oblikovalcem spletnih strani. |
17.15. – 18.00 | Izvajate prave aktivnosti, da se vam gosti vračajo?
Kako pomemben je email marketing za sobodajalce? Kako lahko na hitro in enostavno komunicirate z vašimi gosti na enkrat? (predstavitev orodij za enostavno pošiljanje masovne pošte). Kako obveščati, da ne kršimo zakonov? |
18.00 – 18.20 | Davčna blagajna in zakonodaja
Zakaj in kdaj naj bi sobodajalci pričeli uporabljati davčno blagajno? |
18.20 – | Razprava in druženje |
7 stvari, ki jih boste prejeli na dogodku:
- Konkretna navodila, kako objaviti oglas na Airbnb
- Nasvete za izboljšanje “ratinga” na rezervacijskih portalih Airbnb in Booking.com
- Seznam nalog, kaj je potrebno urediti v sobi predno jo fotografirate
- Napotke za pripravo spletne strani
- Nasvete in trike, kako običajen zajtrk prezentirati na sodoben način
- Konkretne primere zahvalnega pisma in ponovnega nagovora vaših gostov
- Priložnost povezovanja sobodajalcev z drugimi ponudniki takšnih in drugačnih turističnih storitev
PREDAVATELJI
PETRA KRIŽAN
vodja področja razvoja in kakovosti turistične destinacije Ljubljana in regionalne destinacijske organizacije (RDO) Ljubljana-Osrednja Slovenija
Največji izzivi pri mojem delu so: povezovanje turistične ponudbe na terenu, realizacija teorije iz strategije v konkreten projekt, ki živi v praksi in destinacijski managment. Na Turizmu Ljubljana zaposlena 6 let.
E: petra.krizan@visitljubljana.si
T: 01 306 45 86
DOMEN VOGELSANG
direktor organizacije LTO Rogla-Zreče, GIZ
Domen Vogelsang je od leta 2014 direktor organizacije LTO Rogla-Zreče, GIZ. Njegova glavna naloga je upravljanje lokalne turistične organizacije.
E: tic.zrece.lto@siol.net
T: 03 759 04 71
KLARA KORENČ
urednica publikacije za sobodajalce
Klara Korenč je glavna in odgovorna urednica edine slovenske specializirane publikacije za sobodajalce ProGOST. Sobodajalcem svetuje in predava, kako poslovati v skladu z zakonodajo in kako doseči boljšo predstavitev na spletnih rezervacijskih portalih in socialnih omrežjih.
E: klara.korenc@sobodajalec.si
T: 041 857 805
JOŠT GANTAR
profesionalni fotograf
Jošt Gantar je večkrat nagrajeni profesionalni fotograf, katerega dela so bila objavljena v mnogih domačih in tujih publikacijah, katalogih in knjižnih izvedbah, med drugim tudi na naslovnici uradnega turističnega kataloga za predstavitev Slovenije. S pripravo promocijskih fotografij veliko deluje na področju turizma.
E: jost.gantar@gmail.com
T: 041 246 549
TOMAŽ LEBEN
Vodja, KULT316, Center kulinarike in turizma
Tomaž Leben vodi Center kulinarike in turizma KULT316, kjer z izkušnjami, ki jih je pridobil v gospodarstvu, predaja svoje znanje študentom gostinstva in turizma. Študentom je mentor pri njihovem praktičnem usposabljanju. Skrbi tudi za organizacijski in prodajni del KULT316.
TOMAŽ KOZAMERNIK
snovalec spletnih strani
E: tomaz@spletster.net
T: 040 625 808
DENIS ROBLEK
vodja projekta ProGOST
Denis Roblek je produktni vodja projekta ProGOST v podjetju PRONET Kranj. Spremlja zakonske spremembe in le te ustrezno integrira v sistem in skrbi, da sobodajalci vedno poslujejo skladno s trenutno zakonodajo.
E: denis.roblek@sobodajalec.si
T: 040 159 787
BOŠTJAN HUMSKI
Predavatelj višje šole
KONTAKT
Srečanje sobodajalcev 2016.
Klara Korenč s.p.
Poslovno svetovanje in organizacija dogodkov
Željka Tonija 16, 1000 Ljubljana